L’alumnat de formació instrumental tanca el projecte al voltant de la diversitat i el te

El dia 21 de maig es van celebrar els dies internacionals del te i de la diversitat cultural. Aprofitant aquesta efemèride, l’alumnat de formació instrumental ha treballat en un projecte durant les darreres setmanes que ha acabat amb una presentació de tot allò que havien après.

Mentre preparàvem i preníem diferents tipus de te, hem explicat conceptes relacionats amb la llengua, la geografia, les matemàtiques i la història a la resta de companys d’altres nivells.  Durant la realització d’aquest projecte hem estudiat la trajectòria del te des del seu descobriment a la Xina, la seva expansió arreu del món, les receptes més típiques de cada país i les diferents expressions i connotacions culturals que succeeixen al voltant d’aquest producte en les diferents regions del nostre planeta.