El passat dijous 18 la nostra companya Maria Alonso va compartir amb la resta del claustre del nostre centre, el projecte europeu de literatura infantil i desigualtats “Zoom Out” del qual ella ha format part.
Zoom Out és un projecte europeu Erasmus+ que vol promoure una comversa entre literatura infantil i desigualtats des d’una perspectiva interseccional. Per saber més sobre el projecte, us convidem a veure les següents animacions:
3. Literatura infantil i desigualtats.
Tal i com es pot veure al vídeo 3 “Literatura i desigualtats”, aviat publicarem els resultats del projecte, que seran d’accés lliure i obert per a qualsevol escola, centre educatiu o entitat:
1. La caixa d’eines (un recull d’activitats i recursos per utilitzar a l’aula).
2. La quia per a abordar la desigualtat a través de la literatura infantil des d’una mirada interseccional.
3. Les pràctiques inspiradores sobre literatura infantil i desigualtats.
Per saber més sobre el projecte, podeu entrar al web:

