GUANYADORS I GUANYADORES DEL SANT JORDI 2024

Després de les deliberacions del jurat format per docents del CFA La Verneda, ens plau comunicar-vos quins són els microrelats guanyadors per a cada categoria i quin és el vídeo curt guanyador en la seva categoria.

1r Concurs de microrelats del CFA La Verneda

Categoria català de GESO

Guanyador: Iván Alfaro Corral amb el microrelat “Mama”.

Categoria castellà de GESO

Guanyadora: Melany Trujillo Quirama amb el microrelat “Pálpito”

Categoria català

Guanyador: José Luis Armillas Miranda amb el microrelat “El mirall dels teus ulls”

Categoria castellà

Guanyador: Selçuk Öz amb el microrelat “La vida”

Categoria anglès

Guanyadora: Pilar Martín Bonaga amb el microrelat “Last year Bella grew”

1r Concurs de vídeos curts del CFA La Verneda

Categoria COMPETIC

Guanyadora: Puri Fernández Pulgarín amb el vídeo “Què és per a mi Sant Jordi?”

Mereix una menció especial el vídeo “Cuenta la leyenda que…” de l’alumna Vanessa Ruisánchez Queral.

Moltes gràcies a tots i totes les alumnes per participar. I més enllà dels premis, tots som guanyadors i guanyadores en el dia de la rosa, els llibres i l’amor a la cultura.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *