PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA curs 2018-19:

PREINSCRIPCIÓ CURS 2018-19 CENTRE DE FORMACIÓ ADULTS LA VERNEDA

EL FUTUR A LES TEVES MANS. VINE I T’INFORMAREM.

Més informació web: Estudiar a Catalunya del Departament d’Ensenyament i el calendari: Calendari

Vine i t’informarem: C/ Almacelles 1-11

També per teléfon: 93 278 11 93
Un professor o professora t´assesorarà personalment i resoldrà els teus dubtes sobre els estudis que pots realitzar, horaris i funcionament de l’escola.
OFERTA FORMATIVA : ) si vols més informació al enllaç: Currículums i orientació
  • Graduat en ensenyament secundària GES, GESO per adults. Horari de matí o vespre.
  • Curs específic d’accés al cicles formatius de Grau Mitjà (CAM). Accés directe als cicles de grau mitjà de formació professional.
  • Curs de preparació a les proves d’accés a cicles formatius de Grau Superior (en horari de matí o vespre)
  • Llengua anglesa (nivells 1,2 i 3).
  • Informàtica (COMPETIC inicial i nivells 1, 2 i 3).
  • Llengua catalana ( nivells 1,2 i 3).
  • Llengua castellana.

Enllaç a: Els nostres alumnes

MARCOS: NO T’OBLIDAREM

Marcos Lorente, professor del Centre de Formació d’adults La Verneda ens va deixar el 28/4, estimat per els seus companys, amics i alumnes.  Aquest emotiu video és una petita mostra de buit que deixa … Ens costarà imaginar-te absent per sempre. Tants de records de tu,… Marcos, se acumulen … que ni deixen espai a la tristesa, estem amb tu intensament sense tenir-te. Parlarem de tu, però no pas amb pena. (M. Pol).

SORTIDA A POBLET I MONTBLANC

El CFA La Verneda ha organitzat una sortida per tal de visitar el monestir de Poblet i el municipi de Montblanc, capital de la comarca de la Conca de Barberà,que  té el títol de Vila Ducal des de 1387. El nucli antic fou… Llegeix més»