Mai és tard per aprendre

Educació d’adults

Els centres i les aules de formació de persones adultes ofereixen formació flexible i a mida, amb l’assessorament i l’orientació del professorat i l’elaboració d’itineraris personalitzats per a l’alumne o alumna.

La formació de persones adultes és el conjunt d’activitats d’aprenentatge que, en el marc d’aprendre al llarg de tota la vida, permet que les persones adultes desenvolupin les seves capacitats, enriqueixin els seus coneixements i millorin les seves competències tècniques i professionals. Això fa que hi participin persones amb objectius diferents, com poden ser obtenir una titulació, posar-se al dia o ampliar els seus coneixements.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *