8M. DONES REBELS

Aquest 8M celebrarem a l’escola el dia de la Dona treballadora.
Ho farem a través de la presentació de les biografies de cinc dones rebels i transformadores de la nostra història i amb alguns treballs de les nostres alumnes. Podeu clickar aquí.

MARY WOLLSTONECRAFT

“No desitjo que [les dones] tinguin poder sobre els homes, sinó sobre elles mateixes”

ROSA LUXEMBURG

“Per un món on siguem socialment iguals, humanament diferents i totalment lliures”

FEDERICA MONTSENY

“Soc jo qui treballa, soc jo qui edifica i haig de ser jo qui dirigeixi i administri allò que he creat”

ROSA PARKS

“Mai has de tenir por del que estàs fent quan és correcte“

MALALA YOUSAFZAI

“Va haver-hi un moment en què les dones activistes van demanar als homes que lluitessin pels seus drets.

Però aquesta vegada ho farem pel nostre compte”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *