El programa de parelles multilingües de l’escola ja a començat ha funcionar aquest 2017. Aquest programa està dins del projecte de dinamització lingüística i intercultural que estan duent a terme de manera coordinada el CFA Jaume Tuset i l’Associació Cultural i d’EA Jaume Tuset.
L’objectiu del programa és el de la formació de les llengües i la promoció de l’intercanvi lingüístic i cultural.


Es tracta de fer intercanvi entre les persones de les parelles lingüístiques aprofitant que l’alumnat i les persones de l’escola tenen diferents llengües maternes. Per exemple, una persona catalana aprenent d’anglès ajuda a aprendre català a una noia paquistanesa que, al seu torn, li ajuda a aprendre l’anglès perquè és un de les seves llengües d’ús habitual.
El programa també permet un acostament i un millor coneixement entre les persones de l’escola, els seus gustos i costums.
SI T’INTERESSA PRACTICAR LLENGÜES, PREGUNTA-HO A L’ESCOLA!!!




