Llengua anglesa

Aquests estudis tenen com a objectiu que les persones adultes assoleixin un grau de competència bàsica per a comunicar-se en llengua anglesa i s’imparteixen en tres nivells: llengua anglesa nivell 1, 2 i 3, que corresponen als nivells A1, A2.1 i A2.2 del MECR (Marc europeu comú de referència per a les llengües).

CONTINGUTS

Aquests ensenyaments s’imparteixen en tres nivells:

Llengua anglesa, nivells 1, 2 i 3, que corresponen als nivells A1, A2.1 i A2.2 del MECR (Marc europeu comú de referència per a les llengües), respectivament.

Accés

Per tal de situar l’alumnat en el nivell que li correspon d’acord amb les seves competències, si no té una acreditació prèvia en el moment de la preinscripció, el centre de formació d’adults li farà una prova de nivell.

Els alumnes de nivell 3 de llengua estrangera han de superar una prova de nivell bàsic (A2 del MECR) abans de finalitzar el curs per mostrar el grau d’assoliment de la competència lingüística.

CONTINUÏTAT/SORTIDES ACADÈMIQUES

Un cop finalitzats aquests estudis, i havent superat l’avaluació, l’alumne/a pot continuar la formació en una escola oficial d’idiomes, accedint al nivell de 3r sense haver de superar una prova de nivell.

REQUISITS

• Tenir 18 anys o bé complir-los durant l’any natural d’inici d’aquests estudis.

• Tenir 16 anys o bé complir-los durant l’any natural d’inici d’aquests estudis, en alguns casos.

Horari: Torns de matí i tarda

Documentació a portar:

• Fotocòpia de Passaport / DNI / NIE