Formació instrumental

Formació Instrumental (FI) | CFA Edelia Hernández

OBJECTIUS DEL CURS

• Aprendre a llegir, escriure i fer càlculs elementals.

• Proporcionar a les persones adultes els elements necessaris que els permetin l’adquisició progressiva de les competències clau per afavorir el seu desenvolupament personal i acadèmic i la integració social i laboral.

La superació d’aquests estudis permet l’obtenció del certificat de formació instrumental. També l’assoliment d’un nivell A2 del MECR en les dues llengües oficials i un coneixement equivalent al nivell de COMPETIC inicial.

CONTINGUTS

Estructura àrees i competències

Cicles i nivells (durada i organització setmanal)

La durada d’aquesta formació és de 980 hores; no obstant això, es poden acreditar nivells en funció dels
coneixements previs de l’alumnat.

Àrees curriculars i competències

Els ensenyaments de formació instrumental s’estructuren en tres àrees curriculars i dues competències transversals:
• Àrea lingüística
• Àrea matemàtica
• Àrea del medi natural, social i cultural
• Competència digital
• Competència personal, social i laboral

Es treballen integrades al llarg dels dos cicles i es recomana que es concretin a partir de propostes d’aprenentatge globalitzades i competencials en les quals l’alumnat s’aproximi al coneixement des d’una perspectiva transversal, significativa i funcional.

REQUISITS

• Tenir 18 anys o bé complir-los durant l’any natural d’inici d’aquests estudis.

• Tenir 16 anys o bé complir-los durant l’any natural d’inici d’aquests estudis, en alguns casos.

Horari: Torns de matí i tarda

Documentació a portar:

• Fotocòpia de Passaport / DNI / NIE