Organització interna

• Directora

• Cap d’estudis

• Secretària

La direcció i la responsabilitat general de l’activitat del centre corresponen a la directora, que coordina la gestió del centre i l’adequació d’aquesta gestió al Projecte Educatiu i a la Programació General Anual.

Corresponen a la cap d’estudis del centre les funcions lligades preferentment als àmbits curricular, d’organització, coordinació i seguiment dels ensenyaments i activitats del centre i d’atenció a l’alumnat.

Corresponen a la secretària del centre les funcions lligades preferentment a l’àmbit de la gestió econòmica, documental, dels recursos materials i de la conservació i manteniment de les instal·lacions.

L’equip directiu es reuneix setmanalment i cada vegada que és necessari.

Coordinacions

El principi bàsic de relació i funcionament és la coordinació entre tots els membres del Claustre per tal d’afavorir la presa de decisions col·lectiva. En aquest sentit funcionen els òrgans unipersonals de coordinació, establerts per la normativa vigent i a les NOFC.

Aquestes coordinacions, que poden variar en funció de les necessitats del centre, actualment són les següents:

Coordinació de prevenció de riscos laborals

Coordinació d’informàtica

Coordinació de llengües

Coordinacions de formació bàsica -Etapa instrumental, GES-Proves d’Accés Grau Superior, CAM.

Tutories

S’estableixen tutories per a cada grup. El tutor/a és una figura que segueix la vida acadèmica de l’estudiant, acompanyant-lo i assessorant-lo al llarg del seu procés formatiu. És el seu referent al centre.

Consell de Centre

El consell de centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat educativa en el govern i la gestió del centre.

En formen part:

• Directora

• Cap d’estudis

• Regidora de l’Ajuntament de Cornellà

• 5 representants del professorat

• 5 representants de l’alumnat

• 1 representant del PAS

• Secretària

Les seves funcions són les fixades amb caire general a la normativa del Departament d’Ensenyament i, en particular, a les NOFC.

El consell de centre es reuneix trimestralment, i cada vegada que és necessari.

Claustre de professorat

És l’òrgan propi de participació del professorat en el control i la gestió de l’acció educativa del centre. Està integrat per tot l’equip docent.

Es reuneix mensualment, i cada vegada que és necessari.