A cicles formatius de grau superior

Aquests estudis preparen per presentar-se a les proves d’accés als cicles de grau superior de formació professional, d’arts plàstiques i disseny i d’ensenyaments esportius. L’alumnat pot preparar la part comuna de la prova, la part específica, o totes dues.

CONTINGUTS

Les matèries de la prova d’accés a cicles formatius de grau superior són les següents:

Matèries de la part comuna

– Llengua catalana i castellana
– Llengua estrangera
– Matemàtiques
– Història (les persones que vulguin accedir als ensenyaments artístics poden cursar aquesta matèria en comptes de matemàtiques)

Matèries de la part específica

Segons la família professional o cicle al qual l’alumne vol accedir, cal escollir dues matèries de les opcions A, B, C o D.

Opcions de matèries de la part específica: Consulteu en següent enllaç

La durada mínima per a la preparació de les proves d’accés al grau superior és de 300 hores per a la part comuna i de 99 hores per a cada matèria de la part específica.

ACCÉS

Cal tenir en compte que per realitzar les proves d’accés als cicles formatius de grau superior s’han de tenir més de 19 anys o complir-los l’any natural en què es realitza la prova.

Horari: Torns tarda

Documentació a portar:

• Fotocòpia de Passaport / DNI / NIE

• Fotocòpia de Targeta sanitària

• Fotocòpia de Empadronament

CONTINUÏTAT/SORTIDES ACADÈMIQUES

La qualificació obtinguda en el curs de preparació, si és positiva, es multiplicarà pel coeficient 0,20 i s’afegirà a la qualificació obtinguda a la prova d’accés sempre que sigui
positiva.

La superació de la prova dona accés a cursar un cicle formatiu de grau superior.