VISITES ERASMUS A ITÀLIA I GRÈCIA

Sis estudiants d’anglès 2 van visitar l’Escola de Segona Oportunitat de Chalkida, a Grècia. Van assistir a algunes de les classes amb els adults grecs, van visitar aquesta localitat i, per suposat, van tenir ocasió de conèixer la ciutat d’Atenes i els seus emblemàtics monuments.

La tercera mobilitat Erasmus que hem fet aquest curs amb estudiants va ser a la localitat italiana de Caserta, concretament a la Università delle Tre Età. 10 estudiants d’anglès 3 i de competic van compartir activitas i experiències amb els adults d’aquesta institució. Posteriorment van visitar la ciutat i van acabar a Nàpols i Pompeia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>