Taller de teatre – T de Teatre

Els alumnes de GES 2 matí han pogut gaudir d’un taller de teatre conduït per les actrius Carme Pla i Marta Pérez, membres de la companyia de teatre T de Teatre (https://www.tdeteatre.com/).

Hem après MOLT i ens ho hem passat la mar de bé!

La Carme i la Marta ens han proposat activitats que fan elles per fer escalfament quan assagen o abans de fer una funció, per ajudar en la creació d’alguna obra, per agafar confiança amb els actors i les actrius que han de treballar… D’alguna manera, han compartit amb nosaltres la seva manera de treballar, tot un luxe per a l’escola!

Entre aquestes activitats n’hi ha d’escalfament «pur i dur», d’improvisació o de relaxació. Us en deixem un tast amb algunes imatges i alguns vídeos de les 4 sessions que ha durat el taller.

Podeu veure les fotos i videos des d’aquest enllaç: FOTOS I VIDEOS

Moltes gràcies Carme i Marta!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *