Projectes Europeus

PROJECTES EUROPEUS ERASMUS

ERASMUS KA2:
  • Títol: Languages Opening Gates to Society (logs). L’objectiu és compartir bones pràctiques d’aprenentatge de llengües estrangeres entre els quatre centres educatius que formem part del projecte i desenvolupar noves pràctiques i mètodes que poden ser àmpliament utilitzats per beneficiar els nostres estudiants de manera global.
  • Centres  participants: Goteborg. Tartu. Poprad i L’Hospitalet de Llobregat:

1a mobilitat: Octubre 2017 Goteborg  (Suècia). Enllaç a les Fotos: FOTOS GOTEBORG 2017

2a mobilitat: Abril 2018 L’Hospitalet de  Llobregat. Enllaç a les Fotos: FOTOS L’HOSPITALET 2018

3a mobilitat: Octubre 2018 Tartu (Estònia). Enllaç a les Fotos: FOTOS TARTU 2018

4a mobilitat: Març 2019  Poprad  (Eslovàquia). Enllaç a les Fotos: FOTOS POPRAD 2019

ERASMUS KA1:
  • Títol: La millora de la qualitat educativa després de la implementació de les competències transversals en l’equip de gestió del centre i a través de l’ensenyament de les llengües estrangeres i la seva dimensió europea.
  • Participants:  Marisa Ruiz  (coordinadora projectes europeus) i Dolors Pijuan (directora del centre)

1) Novembre 2017, Bolonya.

Seminari  SOFT SKILLS :  teamwork, lideratge, comunicació interpersonal, conceptes bàsics de programació neurolingüística, motivació de l’equip  de professors, teoria de l’organització de reunions en equip,  activitats de seguiment i activitats culturals relacionades amb l’entorn del país on es du  a terme aquest  seminari(Itàlia).

Per veure imatges de l’estança podeu anar al següent enllaç: FOTOS BOLONYA 2017

2) Novembre 2018, Berlín.

Seminari CLASROOM MANAGEMETNT SOLUTIONS FOR TEACHERS: noves metodologies, motivació, cooperació, estratègies d’avaluació i activitats de seguiment i activitats culturals relacionades amb l’entorn del país on es du  a terme aquest  seminari (Alemanya).

Per veure imatges de l’estança podeu anar al següent enllaç: FOTOS BERLÍN 2018

ERASMUS KA1:
  • Títol: L’exploració del patrimoni cultural europeu en l’ensenyament de les llengües  per al foment de la ciutadania europea i els seus valors democràtics: inclusió, equitat, cohesió i integració.
  1. Octubre 2019, Dublin (Irlanda)

Seminari:  Llengua anglesa i cultura per a educadors. FOTOS DUBLIN 2019

1. Febrer 2020 , Kalamata (Grècia)

Seminari: Recorregut per museus: com integrem la història a la nostra classe de llengua. FOTOS KALAMATA 2020

ERASMUS KA1:
  • Títol:. La millora de les metodologies en llengües estrangeres, a través del desenvolupament de les competències en comunicació lingüística i aprendre a aprendre, fomentant l’aprenentatge al llarg  de la vida i l’empleabilitat en l’ Europa del segle XXI.
  1. Maig 2021, Florència (Itàlia). FOTOS FLORÈNCIA 2021

Seminari:  The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools.

1. Octubre 2021, Split (Croàcia). FOTOS SPLIT 2021

Seminari: Enhancing Motivation Strategies in the Contemporary Classroom

ACREDITACIÓ ERASMUS 21-27

El CFA Catalònia  és una de les 45 institucions que treballen en el àmbit de l’Educació d’Adults a l’estat  espanyol que ha estat seleccionat en la convocatòria d’acreditació Erasmus K-120.

L’acreditació Erasmus possibilita oportunitats de mobilitat per a l’aprenentatge dels docents i ajuda  l’escola a desenvolupar  els seu projecte educatiu. Aquesta acreditació té validesa durant el període 2021-2027.

Els objectius del nostre Pla Erasmus són:

Objectiu 1.- La millora de la qualitat educativa per tal de fomentar la ciutadania europea I els seus valors democràtics;:  inclusió, equitat, cohesió i integració social tot fomentant  l’aprenentatge al llarg de la vida.

Objectiu 2.- Millorar la competència metodològica dels docents I així, augmentar la qualitat de l’oferta educativa tot potenciant la qualitat dels processos d’ensenyament-aprenentatge.

Objectiu 3.- Millora de les competències bàsiques: comunicativa, aprendre a aprendre, competència digital I competència científic-tecnològica.

1a Mobilitat Acreditació.

Títol:  Desenvolupar les habilitats docents del segle XXI

Maig 2022, Reykjavik (Islàndia). VIDEO REYKJAVIK

Participants:  Marisa Ruiz (coordinadora de projectes europeus), Dolors Pijuan (directora del centre) Olga Alonso (Coordinadora d’informàtica).

2a  Mobilitat Acreditació

Títol: The Best Social Media and Web Solutions for your Classroom

29 d’agost-3 de setembre de 2022, Nice (França). FOTOS NICE

Participants: Marisa Ruiz (coordinadora de projectes europeus), Juan Vicente Aparisi (professor d’anglès), Carles Gòmez (professor de francès).

3a Mobilitat Acreditació

Títol: Innovative pedagogical and didactical approaches to teaching.

6-12 de novembre, Milà (Itàlia). FOTOS MILÀ

Participants: Marisa Ruiz (coordinadora de projectes europeus), Dolors Pijuan (directora del centre)