SORTIDA GES 2 – Dron 2.0 El Somni de volar

El passat dijous 15 d’octubre de 2020, els alumnes de GES 2 van realitzar una sortida a l’Auditori Barradas en el marc del Festival de Ciència a Escena! 2020, organitzat i produït per Pessics de Ciència, amb la col·laboració de CreaCiència.

Els nostres alumnes van gaudir de l’activitat: Dron 2.0 – El Somni de Volar. En aquesta activitat es va realitzar un repàs a la història de l’aviació a través de demostracions i experiments, des de Leonardo Da Vinci fins als nostres dies, on s’inicia una nova era, l’era dels Drons.