Moviments migratoris – GES 2 Tarda

Aquesta és una mostra d’ alguns dels treballs de l’alumnat de Moviments migratoris de GES2 Tarda.

L’objectiu era que cada alumne investigués con havien estat els moviments migratoris a un municipi de Catalunya. Utilitzant la Wikipedia per a dades generales del municipi i l’IDESCAT -Institut d’Estadistica de Catalunya- per a les dades gràfiques i estadístiques han estat les fonts d’informació bàsiques. Però la seva interpretació ha estat personal amb el suport dels apunts treballats a classe durant el trimestre. L’alumnat ha crear unes presentacions visuals amb l’eina digital www.canva.es amb aquests resultats visualment eficaços.

Podeu accedir a alguns dels treballs a través d’aquest enllaç: MOVIMENTS MIGRATORIS