MOSTRA LITERÀRIA DE SANT JORDI 2020

Encara que ens trobem confinats a casa a causa de la situació actual provocada pel virus Covid-19, no volíem desaprofitar l’ocasió per celebrar amb tots vosaltres la festa més important de Catalunya, la diada de Sant Jordi.

Així doncs, els nostres estimats alumnes han realitzat uns poemes i textos narratius durant aquest període i volíem compartir-los amb tota la comunitat del CFA Catalònia.

Moltes gràcies a tots per la vostra participació tot i trobant-nos en aquesta situació tan complexa. Sou uns campions!

Adjuntem els enllaços per visualitzar els textos realitzats pels nostres alumnes. Gràcies

– Accés Grau Superior: enllaç als textos

– Accés Universitat: enllaç als textos