Festa de Nadal_Desembre 2018

El 20 de desembre passarà a la història del nostre 2018 no només com el de la festa de Nadal, sinó més aviat per la Jubilació de la nostra benvolguda professora Pilar Gomis, que es jubila després d’haver-nos acompanyat des de l’any 2009. Molts alumnes van voler donar-li les gracies i felicitar-la amb un mural que va recòrrer tot el suro de l’escola. Va ser un dia inoblidable per a molts de nosaltres i volem donar-los les gràcies a tots els alumnes que ens van acompanyar en aquest dia tan especial per a tots, sense la seva col.laboració res no hagués estat possible.

Els alumnes han dut llurs menjars i nosaltres hem posat begudes i torrons. Els àpats han voltat per totes les taules i han acompanyat amb generositat els bons desitjos que tenim per a tothom al 2019. Finalment, hem brindat i cantat tots plegats la cançó de Nadal “Adestes Fideles”.

Les fotos i videos de la festa les podeu trobar aquí.