Festa de Nadal – Desembre 2019

El 19 de desembre passarà a la història del nostre 2019 com el de la festa de Nadal. Molts alumnes han vingut a les sessions de matí i de vespre que hem organitzat per a ells. Sense la seva col.laboració res no hagués estat possible.

Al matí, els alumnes d’anglès i francès del centre han cantat una nadala en anglès i francès, respectivament, nadala que van preparar a classe amb les professores: Marisa (professora d’anglès) i Laia (professora de francès). A la tarda, els alumnes de català i castellà, gracies a la col·laboració de l’alumna Aurora Peso, han cantat també una nadala en cadascun dels idiomes.

Els alumnes han dut llurs menjars i nosaltres hem posat begudes i torrons. Els àpats han voltat per totes les taules i han acompanyat amb generositat els bons desitjos que tenim per a tothom al 2020.

Les fotos que hem fet les penjarem aquí.