Eleccions al consell escolar 2023

Properament es celebraran les eleccions al consell escolar 2023 al nostre centre. Però…

… què és el consell escolar?

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc.

Qui es pot presentar de candidat?

Tot l’alumnat del CFA Canyelles podrà presentar la seva candidatura des del dilluns 6 fins el divendres 10 de novembre.

Quan es faran les votacions?

Les votacions es duran a terme des del dilluns 20 fins el dijous 23 de novembre.

Quan es farà el recompte dels vots?

El recompte dels vots es farà el divendres 24 de novembre.

Us animem a tots i totes a presentar la vostra candidatura i participar d’aquest procés!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *