PPAGS (Curs de preparació per a les proves d’accés a cicles de grau superior)

DESCRIPCIÓ

HORARIS

AVALUACIÓ

Aprovar el curs comportarà un certificat que afegirà puntuació a l’hora de la prova d’accés sent aquesta puntuació com a màxim de 2 punts. L’avaluació del curs és contínua i la nota final és una xifra que es computa igual que a la prova d’accés, és a dir, per un cantó fent la mitjana aritmètica de les comunes, de l’altra fent la mitjana de les específiques i després fent la mitjana d’ambdues parts. Si es dóna el cas que teniu alguna part o la Llengua Catalana exemptes llavors es farà la mitjana només de la part que heu cursat.

Pel que fa a les assignatures específiques, l’escola no les pot impartir totes ja que suposaria tenir un equip docent extensíssim. Presencialment el centre imparteix Psicologia i Geografia. La resta de matèries cal que les  curseu telemàticament a l’IOC (Institut Obert de Catalunya). Tanmateix l’escola us tutoritza aquests estudis facilitant-vos tan l’assessorament per part del nostre professorat com l’aula d’informàtica, els llibres i els materials necessaris. A més, els exàmens que haureu de fer els fareu en el propi centre. També dir-vos que totes les gestions administratives i de coordinació amb l’IOC que siguin necessàries les assumeix l’escola.

Esperem la vostra presència en aquest engrescador curs que prepara per a un futur professional més exitós!