MEIJN (Mòduls d’ensenyaments integrats per a jovent nouvingut)

DESCRIPCIÓ

La finalitat dels Mòdulls de Noves Oportunitats és proporcionar a l’alumnat un coneixement bàsic de la llengua catalana i, a més, ajudar-lo a consolidar els aprenentatges bàsics realitzats durant la seva escolarització en el país d’origen.

Aquest programa ha de ser necessàriament flexible, obert a la incorporació de l’alumnat i de caràcter individualitzat. La seva durada és variable, si bé es considera oportuna que la referència sigui d’un màxim un curs acadèmic, atesa la seva finalitat instrumental per a facilitar la ulterior inserció en el curs que correspongui o en la preparació de les proves d’accés.

Ateses  les  característiques d’aquest  alumnat,  l’atenció  adequada  correspon  als Centres i Aules de Formació de Persones Adultes.