Documentació estratègica

Projecte educatiu de centre (PEC)

El projecte educatiu de centre (PEC) inclou els trets d’identitat del centre, els principis pedagògics, els principis organitzatius i el projecte lingüístic.

En aquest document s’especifiquen els valors, els objectius i les prioritats d’actuació del centre, la concreció dels currículums que s’imparteixen i el tractament transversal en les àrees, matèries o mòduls de l’educació en valors i altres ensenyaments.

Actualment el PEC del CFA Canyelles està en revisió:

Projecte educatiu del CFA Canyelles (PEC) – DOCUMENT EN REVISIÓ!

Aprovat pel Consell Escolar del Centre el 17/01/2020

Projecte lingüístic (PL)

El projecte lingüístic (PL) està inclòs en el projecte educatiu del centre (PEC) i defineix el tractament de les llengües al centre d’acord amb la normativa vigent en el marc del model lingüístic del sistema educatiu de Catalunya, que es concreta a partir de la realitat sociolingüística de l’entorn.

Normes d’organització i funcionament del centre (NOFC)

Les normes d’organització i funcionament del centre (NOFC) contenen elements relacionats amb l’estructura organitzativa del centre, d’acord amb els objectius i criteris del projecte educatiu del centre.

Correspon al centre educatiu elaborar les NOFC d’acord amb el que estableixen el Decret 102/2010, d’autonomia dels centres educatius, i el Decret 150/2017, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu.

Actualment les NOF del CFA Canyelles estan en revisió:

Normes d’organització i funcionament del CFA Canyelles – DOCUMENT EN REVISIÓ!

Aprovat pel Consell Escolar del Centre el 30/06/2016

Carta de compromís educatiu

La carta de compromís educatiu representa una responsabilitat que assumeix tant l’alumnat com l’equip docent del centre, conscients que l’educació de les persones implica l’acció conjunta en tot el col·lectiu escolar.

Carta de compromís educatiu (menors d’edat)

Carta de compromís educatiu (majors d’edat)