A cicles formatius de grau superior

• Aquest curs té com a finalitat facilitar l’accés als ensenyaments a qualsevol del cicles formatius de grau superior  a aquelles persones adultes que no tenen la titulació adient per accedir-hi.
  • Requisits d’accés:
      • Persones que tinguin complerts 19 anys, o els compleixin durant l’any de la prova.
      • Tenir complerts 18 anys d’edat o bé complir-los durant l’any natural de la prova, i estar en possessió del títol de Tècnic (CFGM) de la mateixa família del CFGS al qual es vol accedir.
  • Aquest curs consta:
      • D’una part comuna que agrupa les matèries següents: llengua catalana, llengua castellana, idioma estranger (anglès, francès, alemany o italià) i matemàtiques.
      • D’una part específica. Agrupa les matèries que corresponen a cada cicle formatiu i l’alumne s’examinarà de dues matèries específiques en funció de la família professional escollida.
        Les matèries específiques  es realitzaran a distància mitjançat l’IOC  (Institut Obert de Catalunya).
  • Durada: Del 18 de Setembre al 10 de maig
  • Organització
  • Currículum
  • Recursos