Sant Jordi al CFA Berguedà

Aquesta setmana els alumnes del CFA Berguedà hem dut a terme diferents activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi, com per exemple conèixer la llegenda i el motiu pel qual es regalen llibres, les bases històriques en què es basa aquesta llegenda, quan va esdevenir patró de Catalunya o com se celebra a Barcelona i a Berga, entre d’altres. També hem descobert que St. Jordi és el patró de molts altres llocs a part de Catalunya (Anglaterra, Rússia…).

Per altra banda, hem realitzat un taller de roses dolces amb llengües de llaminadures on hem gaudit d’allò més llepant-nos els dits i hem consultat un recull de llibres que ens han deixat en préstec la Biblioteca Ramon Vinyes i Cluet.

El divendres 21 d’abril també hem participat en la marató de lectura organitzada per Òmnium Cultural on participen els centres educatius de Berga. Nosaltres hem compartit l’espai de lectura amb l’alumnat del CPNL i hem llegit poemes d’en Miquel Martí i Pol i un fragment del llibre “Sempre Amunt” on ens explica la vivència d’un grup d’amics units per una mateixa afició: L’escalada.

Molt bona Diada de Sant Jordi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *