Preinscripció i matrícula

2024-2025

Consulta aquí el Procés de preinscripció i matrícula dels centres d’adults.

Preinscripció

• Publicació de l’oferta d’ensenyaments: 24 de maig de 2024
    • Oferta de places: 17 de juny de 2024
    • Informació i orientació per als alumnes nous: durant el mes de juny de 2024
    • Portes obertes i setmana cultural del 10 al 13 de juny.
    • Presentació de sol·licitudsdel 20 al 28 de juny de 2024
    • Dijous 20 Divendres 21 Dimarts 25 Dimecres 26 Dijous 27 Divendres 28
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 4 de juliol de 2024 a partir de les 14 h
  • Sorteig del número de desempat: 5 de juliol del 2024, a les 11 h
  • Presentació de reclamacions: del 4 al 10 de juliol de 2024
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juliol de 2023 a les 14 h
  • Llista d’admesos i exclosos (per activitats) i llista d’espera: 15 de juliol de 2024 a les 14 h

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 4 al 9 de setembre de 2024
  • Dimecres 4 Dijous 5 Divendres 6 Dilluns 9

• Alumnes preinscrits de la llista d’espera: a partir del 10 de setembre de 2024

Els centres poden establir diferents dates de matrícula per als ensenyaments que ofereixen, sempre que siguin dins el període general de matrícula establert; aquestes dates s’han de fer públiques en el centre abans de l’inici del període de presentació de sol·licituds.

Un cop passat els períodes oficials de preinscripció i matrícula  (juny i primera setmana de setembre) us atendrem en els horaris d’atenció .

Documents per a la preinscripció:

• DNI o Passaport (original i fotocòpia)
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual), si se’n disposa.
  • Una fotografia de carnet
  • Llibre d’escolaritat o certificat de notes de 3r i 4t d’ESO (només alumnat de Graduat en ESO )
  • Certificat ACTIC mitjà, si es vol cursar el COMPETIC 3 (ACTIC AVANÇAT)

Els menors d’edat han de presentar:

Solicitud menors

Autorització menors

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació i el consentiment del pare o mare o tutor legal del menor. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

Altres Documents:

Graduat Escolar ( pel GES)

Certificat notes 3r i 4t ESO (pel GES)

Matrícula IOC GES per internet setembre 2024