Visita a la depuradora de l’alumnat de GES

Dimarts 9 de maig, els alumnes de GES dels mòduls de Física i química i Ciències naturals del CFA Berguedà, hem visitat la depuradora de Berga.

L’Alba Rovira ens ha fet la visita guiada per les instal·lacions tot explicant-nos els processos físics i biològics que hi tenen lloc per tal de depurar l’aigua i tornar-la al riu en les condicions adients.

La visita també  ens ha servit per fer-nos una idea de la importància que tenen les depuradores pel medi ambient, així com també per conscienciar-nos de la importància de fer un ús racional d’aquest recurs i més ara que tenim sequera.

Aquesta activitat forma part del catàleg d’activitats formatives als centres educatius proposades pel Consell Comarcal del Berguedà.