Al CFA Berguedà celebrem el dijous llarder!!!

Com és tradició, el passat dijous 24 de febrer el CFA Berguedà va celebrar el dijous llarder, després de dos anys sense poder-ho celebrar, amb el seu alumnat realitzant diferents iniciatives. Per una banda, l’alumnat d’instrumental i GES van realitzar una caminada a la Torre de la Petita i també van participar en l’exposició Controles?, mentre que els de Competic i anglès van fer una excursió pel Tramvia de Sang, l’antic traçat del ferrocarril miner del Berguedà que servia per transportar el carbó de les mines de Fígols a Berga.

Hi van participar un total de 30 alumnes i va ser una experiència molt positiva ja que molts d’ells desconeixien aquests indrets de la ciutat de Berga. Així doncs, no només van poder gaudir d’una excursió a la natura sinó que també van conèixer una mica més del patrimoni que els envolta.

A continuació, els alumnes de GES i instrumental van continuar la jornada festiva visitant l’espai jove de Berga per atendre a la exposició “Controles?”,  una xerrada sobre la prevenció del consum de drogues i sobre l’ús problemàtic de les TIC organitzada per la Diputació de Barcelona. En aquesta, l’alumnat  poder reflexionar i dialogar sobre aquests temes, però també desmentir falsos mites i amb tot, promoure actituds responsables i saludables. La xerrada va ser molt ben valorada per l’alumnat.