Anglès 1

Anglès Inicial (anglès 1)

“L’usuari de nivell A1 pot comprendre i utilitzar expressions quotidianes i familiars i frases molt senzilles encaminades a satisfer les primeres necessitats. Pot presentar-se i presentar una  tercera persona i pot formular i respondre preguntes sobre detalls personals com ara on viu, la gent que coneix i les coses que té. Pot interactuar d’una manera senzilla a condició que l’altra persona parli a poc a poc i amb claredat i que estigui disposada a ajudar.”

Student’s Book, Workbook and Online Practice with Key           ISBN    9780194057950

Numbers

Halloween

Present Simple To Be