Celebrem el Dijous llarder

Dijous passat com cada any i per mantenir la tradició, vam celebrar el Dijous llarder. Ho vam fer realitzant una excursió pels entorns naturals de Berga, en aquest cas vam anar cap a la Serra de Noet. Un cop vam arribar a St. Bartomeu vam fer parada per berenar: aquest any coca i xocolata per tothom. Mentre alguns berenaven, d’altres van aprofitar per allargar la caminada tot enfilant-se fins el punt més alt de la Serra de Noet. Després d’unes quantes fotos, vam iniciar el camí de tornada cap al centre, la jornada va començar amb força vent dubtant, fins i tot, de si cauria alguna gota, però finalment, el temps ens va acompanyar. Aquesta sortida pels entorns de Berga permet a bona part del nostre alumnat conèixer camins i racons naturals que són molt a prop de la ciutat i també, per conèixer-nos millor entre els alumnes dels diferents ensenyaments, aquest cop fora de les aules i en un ambient tranquil i agradable.