Vols dissenyar la carpeta de l’escola d’adults del curs vinent? Presenta la teva proposta!

Bon dia,

Avui comencem el dia amb:

Al final  tot anirà bé, de doctor Prats.

L’Escola d’Adults de Balaguer convoca el primer Concurs Carpeta CFA Balaguer per escollir el disseny de les carpetes per al curs vinent.

Qui hi pot participar?

Podeu participar en el concurs tot l’alumnat matriculat en els diferents ensenyaments durant el curs 2019-2020.

Com hi podeu participar?

Per participar-hi heu de presentar una proposta de disseny al correu electrònic del CFA Balaguer abans del 7 de juny, de manera individual o com a part d’un equip. Recordeu que cada persona pot presentar només una proposta, ja sigui individualment o col·lectivament.

A partir d’una selecció d’un màxim de deu propostes que selecciona el jurat, el disseny guanyador s’escull per votació a travès de correu electrònic entre tots els membres de la comunitat universitària (estudiants, professorat i personal d’administració i serveis).

Quins premis hi ha?

El disseny de la proposta guanyadora s’utilitzarà per produir la carpeta de l’Escola d’Adults de Balaguer que es distribuirà entre tots els estudiants del curs 2020-2021.

A més, tant per a la persona guanyadora com per a tots els finalistes, hi haurà un premi commemoratiu del desè aniversari del centre, i premi en metàl·lic pel treball guanyador.

El resultat del concurs es donarà a conèixer en un acte públic que tindrà lloc a l’Escola d’adults, durant el qual es lliuraran els premis.

Si esteu interessats a participar-hi, no us oblideu de consultar les bases que publicarem al web properament.

Aneu a la barra d'eines