Seguim ensenyant des de casa

Bon dia,

Avui comencem el dia amb el vídeo oficial de:

Quédate en tu casa

Les escoles d’adults seguim ensenyant des de casa, un cop començat aquest tercer trimestre, en la mesura en la que ens possible, de forma telemàtica. L’avaluació la realitzarem tenint en compte les limitacions de l’alumnat.

Per la nostra banda, ja us vam indicar que podeu accedir a l’apartat moodle, que trobareu a la pàgina inici, en una pestanya a dalt a la dreta. Per accedir a alguns ensenyaments, es necessita usuari contrasenya que us donarà el vostre tutor. Si no us ho han donat, és que és un curs on es pot entrar com a visitant. Allí podreu accedir a un munt d’informació sobre com seguir estudiant des de casa.