Visita a l’exposició Mediterrani al CaixaFòrum de Lleida i al Museu Morera el 15 de desembre

El departament de Coordinació de Societats de la Informació ha organitzat per al proper dijous 15 de desembre, la sortida del primer trimestre. Dues visites culturals a Lleida orientades als alumnes de Graduat en Educació Secundària (GES), però oberta a tot l’alumnat del centre.

La sortida consta de dues visites: la primera al CaixaFòrum per veure l’exposició Mediterrani, que repassa el passat, el present i el futur del Mare Nostrum. Una excel·lent exposició científica que no us podeu perdre.

A continuació, visitarem el Museu d’Art Jaume Morera que aquests dies acull l’exposició Manel Viola. El viatge d’Oniro. 1933-1985, organitzada per la Diputació Provincial de Saragossa, i que commemora el centenari del naixement de l’artista Josep Viola Gamón, més conegut artísticament com a Manuel Viola, una de les personalitats més singulars de la plàstica espanyola del segle XX.

Tots els alumnes del centre interessats en les visites, us heu d’apuntar a Secretaria, per tenir un nombre estimatiu de participants. El punt de trobada és l’entrada del CaixaFòrum, a les 5 de la tarda. La visita al Museu Morera serà als voltants de 2/4 de 7. Cap la possibilitat de fer dos grups, una visita guiada amb català i l’altra amb anglès.