Clausurada l’entrada provisional des del vell camp de futbol

Us anunciem que des d’avui mantindrem tancada la porta provisional des del vell camp de futbol per evitar accidents d’alumnes, professors o altres visitants. L’entrada només era provisional, però no és adequada per a un centre educatiu.

La perillositat que comporta, principalment a la nit, ens ha portat a prendre aquesta decisió. Sabem que això pot comportar inconvenients a alguns alumnes, però ens veiem obligats.

Seguirem demanant a l’Ajuntament que ens construeixi la nova entrada promesa, però de moment, ens quedem amb l’única entrada des del carrer Sant Pere Màrtir.