Un 65% de les classes en català i un 10% són en anglès

Prop de dues terceres parts de les classes en els ensenyaments que inpartim són en català. En concret, un 65% són en llengua catalana mentre que el percentatge de les impartides en castellà i en anglès, són un 25% i un 10% respectivament.

Intentem introduir el català des dels cursos d’Ensenyament Instrumental com a llengua vehicular de classe, tot i això, molts dels nostres alumnes són estudiants de les llengües castellana i anglesa.

L’objectiu és mantenir la docència en català a la vegada que cal trobar un equilibri entre aquest objectiu i les classes de llengües castellana i anglesa, necessàries per potenciar la internacionalització del centre.

El CFA Balaguer imparteix un curs d’immersió del català als alumnes de fora, que a la vegada poden obtenir el nivell A1. S’ofereix materials als estudiants per ajudar a la comprensió, com diccionaris visuals, que amb poc temps els fan familiaritzar amb l’idioma.