Simulacre de proves de Grau Mig durant tota la setmana

La prova d’accés a Grau Mig ja s’apropa: el 5 de maig ja està a prop. És per aquesta raó que el Claustre de professors del centre hem organitzat el simulacre de proves finals al llarg d’aquesta setmana, repartits en tres dies. Aquesta simulació serà un bon estímul del que els alumnes es trobaran la setmana vinent.

D’aquesta manera, aquest dimarts tindran lloc les proves de matemàtiques i socials, que es podran resoldre en l’ordre que cada alumne prefereixi.

El dimecres tindran lloc les proves de llengües catalana i castellana.

I el dijous tindran lloc la resta de proves: Naturals, Tecnologia i Anglès.

La concentració ja és màxima en aquests últims dies i esperem crear el clima més semblant possible que es viurà la setmana vinent, en la prova final de l’institut. Molta sort a tots.

Presentació de documentació al llarg d’aquests dies a l’institut on es realitzarà la prova.

La presentació de la documentació de tots els alumnes inscrits a les proves d’accés (tant de Grau Mig com de Superior) es fan aquests dies i fins el dia 3 de maig a l’institut on han realitzat la inscripció. Hi ha hagut alguns problemes en els alumnes que van realitzar la inscripció amb NIE o passaport i poden sortir exclosos en la resolució provisional d’admesos. Tot i això, portant la documentació pertinent al centre on realitzen la prova final, seran admesos a la prova final del dia 5 de maig.