Reneix la nova Associació Amics del CFA Balaguer

La nova Associació d’Amics del CFA Balaguer remprén la seva activitat, un cop passades les restriccions de la pandèmia, i reneix amb l’objectiu d’aglutinar tots aquelles persones que han tingut i tenen relació amb el centre des de la seva creació l’any 2010, tant alumnes com docents i altre personal que hi vulgui formar part.

És una entitat sense ànim de lucre, que neix amb l’objectiu de poder cobrir aquelles necessitats culturals i/o educatives que de vegades no es poden complir des del propi centre, ja sigui per manca d’espai o hores.

Formar-ne part és totalment gratuït i esperem augmentar l’actual Junta Directiva per poder triar endavant força projectes engrescadors.

Crear nous grups educatius per les persones acabades d’arribar és un dels projectes

Un dels projectes que es pot tirar endavant aquest final de curs és el d’organitzar dos nous grups amb professorat voluntari, de llengües catalana i castellana, que pugui acollir a aquell alumnat que no ha pogut obtenir plaça al llarg del curs, així com alguns dels adults ucraïnesos arribats a Balaguer durant els últims mesos.

Els alumnes o exalumnes del centre, que vulguin formar part del voluntariat per donar classes de primer nivell de llengua, es poden posar en contacte amb l’associació a travès de la Secretaria del centre i se’ls informarà de les possibilitats d’aquestes classes durant els mesos de maig i juny.

En temps de prepandèmia ja van oferir classes de francès gratuïtes que es van tenir que suspendre com la totalitat de cursos presencials. Esperem remprendre l’activitat amb les forces renovades.