Renovem la imatge amb l’estrena d’una nova pintura mural

La finalització del primer trimestre ens ha portat una nova imatge amb la nova pintura mural de la pared situada en l’entrada del centre. Les reformes de pintura necessàries han servit per mostrar una nova cara, a càrrec de l’artista de Street Art d’Ivars d’Urgell: Swen Schmitz.
La part davantera, amb un gira-sol de grans dimensions, és una representació molt vistosa, alhora que natural amb concordància amb l’entorn, que a part de cridar l’atenció de manera positiva, és un reclam artístic, natural i positiu. Segons el propi autor: “Alegra la vista i l’actitud, com he comprovat al llarg dels murals que he pintat amb motius florals i naturals”.
    També ha aprofitat per retolar el nom del centre al costat de la porta d’entrada, i juntament amb el text, inclou les dues mans que volen representar les mans dels alumnes del CFA Balaguer: mans de persona adulta. “D’aquesta manera els i les alumnes s’hi poden identificar”, tal com manifesta Swen Schmitz.