Preparats pel nou inici de curs

El curs 2019/2020 està a tocar. Comencem les classes el proper dimecres, dia 18 de setembre, per tots aquells que tenen classes en dimecres.

Estem enllestint els preparatius per un nou curs escolar que es presenta fascinant i diferent. Continuarem aprenent i a la vegada celebrarem el desè aniversari del centre. Els actes principals seran el mes de juny, però us anirem informant de tots els actes.

Per començar el curs escolar, també us volem informar que per aquest curs acadèmic seguirem utilitzant els mateixos llibres del curs anterior. Tot i que alguna editorial ha renovat edicions, hem decidit seguir aquest curs amb les anteriors i fer el canvi el proper curs.

Pel que fa als cursos d’anglès, seguim utilitzant els mateixos llibres:

Anglès 1 i 2: English File Pre-intermediate

Editorial Oxford University Press