Les matrícules del nou curs escolar pugen fins a tres-centes

Les classes del curs 2019/2020 ha començat avui amb unes 300 matrícules d’alumnat. Tot un rècord per a un inici de curs, ja que en alguns ensenyaments encara queden places lliures, i aquest nombre es podria veure augmentat. Les classes que segueixen tenint més èxit són les d’anglès, que permeten l’obtenció dels nivells A-1 i A-2, tot i que també segueixen creixent les classes de català i castellà inicials, ocupades per alumnat nouvingut a Balaguer i comarca.

Els ensenyaments que gaudeixen de places lliures són els de Preparació per a les proves d’accés a FP, tant de Grau Mig com de Grau Superior, en els quals encara es poden matricular els alumnes interessats.

El centre engega un pla pilot que subvenciona els llibres als alumnes dels nivells inicials de català i castellà

Una de les novetats d’aquest curs és el pla pilot engegat que consisteix en una subvenció, per part del centre, dels llibres de català i castellà en els seus nivells inicials.

Aquesta mesura pretén una millor integració al país de tot aquell alumnat nouvingut que necessita el coneixement d’aquestes dues llengües.