Preinscripció 2021 i oferta de places vacants

El període de preinscripció de cara al proper curs acadèmic va des del proper dilluns 21 fins al dimarts 29 de juny per a l’alumnat de nova incorporació.

Ateses les mesures de prevenció de la COVID-19 s’ha establert que el procés de preinscripció es podrà realitzar preferentment de forma telemàtica, de totes maneres, si algú no se’n surt, pot venir presencialment al centre o trucar per telèfon.

Preinscripció telemàtica

De forma prèvia a la preinscripció, caldrà realitzar la prova de nivell de l’ensenyament al que us voleu inscriure: prova de nivell, amb la finalitat de determinar els coneixements de la persona que realitza la preinscripció i ubicar-la al nivell més adequat. En aquesta modalitat de preinscripció, també es pot realitzar una entrevista telefònica, a partir del dia 21 de juny. Per tal de sol·licitar una entrevista prèvia, només us ho cal demanar al correu del centre: c5008561@xtec.cat i un professor o professora del centre es posarà en contacte amb la persona interessada mitjançant una trucada telefònica.

Entre els dies 21 i 29 de juny, un cop realitzada l’entrevista prèvia, per realitzar la preinscripció caldrà descarregar i emplenar el formulari de preinscripció. El formulari és autoemplenable i no cal signar-lo. A continuació haureu d’enviar un correu electrònic l’adreça c5008561@xtec.cat amb la documentació següent:

• Full de preinscripció emplenat.
  • Original i còpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne/a (Estrangers comunitaris: document d’identitat del país d’origen)
  • Si l’alumne/a és menor d’edat:
    • L’original i una còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació i el consentiment del pare o mare o tutor/a legal del menor. Si està en situació d’acolliment en família o institució, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    • L’original i una còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

De manera extraordinària, les dades d’identificació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat o la documentació alternativa del país d’origen que la persona pugui aportar.

A la recepció del correu, us emetrem un correu de resposta rebuda. En cas de no rebre el missatge reviseu l’adreça del destinatari.

Informació general

Cal tenir en compte que:

• En el supòsit de voler inscriure’s en més d’un ensenyament, s’haurà de fer en un únic imprès, en el cas contrari la preinscripció serà nul·la.
  • Només es pot presentar la sol·licitud de preinscripció en un únic centre, en el cas contrari la preinscripció serà nul·la.
  • Si en algun dels ensenyaments hi ha més demanda que oferta, el Departament d’ Ensenyament procedirà a adjudicar les places mitjançant un sorteig.

Els ensenyaments que s’imparteixen al CFA Balaguer pel curs 2021-22 són gratuïts, si bé durant el procés de matrícula, un cop adjudicades les places, haureu de fer efectiu un pagament en concepte de despeses i manteniment de materials educatius, que el Consell Escolar va establir en:

• 10 € per als ensenyaments instrumentals
  • 10 € per als ensenyaments de llengües (nivells 1 i 2 de Llengua catalana i Llengua castellana), en cas que no es necessiti el llibre de text.
  • 20 € per als ensenyaments de llengües (Llengua catalana, Llengua castellana i Llengua anglesa)
  • 20 € per als ensenyaments d’informàtica (COMPETIC)
  • 20 € per als cursos de preparació d’Accés a Grau Mig i Grau Superior

Podeu consultar com realitzar el pagament en aquest enllaç.

El CFA Balaguer no disposa de servei de copisteria.

Oferta de places vacants

Podeu consultar l’oferta formativa i la consulta d’ofertes vacants del CFA Balaguer per al curs 2021-2022 en aquest enllaç.

Igualment podeu descarregar-vos el llibret amb la informació sobre l’oferta formativa i el procés de preinscripció i matrícula fent clic a la imatge següent:

Preinscripció 2021

1. admin Autor de l'article

Els ensenyaments que es porten a terme al CFA Balaguer es solen avaluar amb una avaluació contínua que desenvolupa cada tutor en el seu respectiu ensenyament i al llarg de tot el curs escolar. Això no vol dir que algun dels seus professors, a nivell particular, cregui convenient fer un examen final per a una millor avaluació dels coneixements dels alumnes.
      També cal dir, que des de fa uns anys i des del departament d’Educació, ens envien proves finals per avaluar els alumnes en alguns dels nostres ensenyaments.
      Aquestes proves finals només tenen lloc en els tres nivells de Competic i en l’ensenyament d’Anglès-3.