Pla d’obertura del CFA Balaguer

El Centre de Formació d’Adults de Balaguer, seguint les instruccions del Departament d’Educació, ha elaborat un Pla de Reobertura del centre. Aquest Pla és d’aplicació a partir que entrem en la fase 2 de desescalada i s’anirà actualitzant en dies posteriors, si escau, segons necessitats

L’orientació del Pla ve marcada pel Marc General del Pla d’obertura de centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-2020

Cal remarcar que seguim en estat d’alarma a tot Espanya i que el curs s’acabarà en format telemàtic, amb els mitjans que s’han utilitzat des del dia 13 de març, data en què el centre va ser tancat. Per tant, a nivell lectiu el centre prioritza aquesta modalitat d’ensenyament fins al final de curs, el 19 de juny.

Amb la voluntat de preservar la salut i seguretat de tothom, intentarem oferir atenció personalitzada amb les limitacions lògiques derivades d’aquesta situació.

Objectius del Pla:

• Orientar i donar suport als futurs alumnes que no han pogut preinscriure’s telemàticament
  • Recollir material per part del professorat

Requisits per a l’assistència al centre

• Absència simptomatologia COVID_19 (no “positiu” ni “contacte” amb algú positiu en 14 dies).
  • No patir malalties cròniques respiratòries o cardíaques.
  • Prendre’s la temperatura abans de sortir de casa.
  • Garantir en tot moment les mesures d’higiene i distanciament físic (2 metres)

No es podrà accedir al centre sense cita prèvia, que podeu demanar a l’aplicatiu de la portada del web entre el 15 i el 29 de juny.

Aquí podeu llegir el document sencer

Pels alumnes d’anglès, avui us proposem:

My Life, de Billy Joel