Nou horari d’atenció al públic a través de Jitsi meet

Avui inaugurem el nou sistema d’atenció al públic per demanar informació sobre la nostra oferta formativa i la preinscripció pel proper curs.

El nou horari és de dilluns a divendres d’10:30 a 11:30 del matí. Per entrar cliqueu sobre la paraula Jitsi meet que trobeu a la pàgina central i us atendrà, a travès de videotrucada, l’auxiliar administrativa o algun professor del centre. En cas de que no us anés bé aquest horari feu una cita amb l’hora que us va bé al correu del centre: cfabalaguer@xtec.cat.

Amb aquesta actuació, l’escola d’adults vol contribuir a reactivar l’ensenyament per adults i preparar amb garanties el proper curs escolar, facilitant a tothom que ho vulgui l’atenció directa per fer arribar propostes, necessitats, problemes i inquietuds concretes.

Pels alumnes d’anglès, avui us recomanem America, de Simon and Garfunkel.