Estudiem espais perquè el màxim nombre d’alumnes pugui assistir a les classes

Estem preparant el proper curs i estudiem diferents escenaris perquè el màxim nombre d’alumnes estigui en activitat presencial en l’inici del curs al setembre. Per reunir grups superiors a quinze estudiants, necessitem espais grans, tal com es ve fent en el desconfinamnet que porten a terme diferents estats europeus.

Depén de com es desenvolupi l’evolució de la pandèmia a l’estiu, haurem d’afrontar el nou curs escolar d’una manera o altra. Partint de les recomanacions de les autoritats competents, haurem de decidir l’organització del nou curs.

Intentem evitar repunts pero Mai caminareu sols.

Us deixem la versió anglesa per practicar:

You’ll Never Walk Alone lyrics

Versió English-Spanish