Lliurament de premis del concurs de disseny el proper 30 de juny

Després dels magnífics treballs de disseny composats per alumnes del nostre centre, celebrarem el lliurament de premis el proper 30 de juny, a les 11 del matí, al pati del centre.

L’acte havia estat inclòs com un dels esdeveniments del desè aniversari del centre, però amb les circumstàncies actuals passa a ser un dels pocs actes que podem celebrar.

Serà un acte senzill d’agraïment a les participants en el primer Concurs de disseny de la carpeta del centre pel proper curs escolar. A l’aire lliure i amb una afluència limitada, es procedirà al lliurament de premis establert a les bases del concurs.

Dissenyadores us esperem.