La preinscripció per l’alumnat nou és del 15 al 29 de juny

Bon dia,

Avui comencem el dia amb la cantant de Dublin Sinead O’connor:

Nothing compares to you

Ja ha sortit publicada la preinscripció pel nou alumnat que es vulgui apuntar a l’escola d’adults de cara al curs vinent. Aquesta serà del 15 al 29 de juny i serà telemàtica. Avisarem oportunament dels documents que cal omplir i lliurar. Només en aquells casos en que l’accés telemàtic no hagi estat possible, se’ls hi donarà dia i hora per poder venir al centre, de manera individual, a portar la documentació necessària.

Abans d’acabar el curs, tenim la intenció de comunicar-nos amb tots els alumnes actuals per saber quin alumne vol seguir estudiant al centre el proper curs. Alguns alumnes ja ens ho han comunicat, animem a fer-ho a la resta que vulgui continuar durant el curs 2020/21.