La Carpeta CFA Balaguer 23-24 ja té un disseny guanyador!

Una vegada efectuat el còmput dels 52 vots que han rebut els sis dissenys finalistes, la proposta guanyadora ha estat la presentada per Dolors Morelló Bertran, estudiant de doble curs de Competic-2 i Anglès-3, catalogada amb la lletra U, que s’ha endut 21 vots, el 40% del total.

El disseny premiat està dotat amb 70 euros, mentre que la resta de finalistes seran obsequiats amb un val bescanviable de 50 euros. Així mateix, obtindran un certificat acreditatiu de la condició de finalista o de guanyador del concurs.

Moltes gràcies per la vostra participació!

Proposta guanyadora

• Doble curs de Competic-3 i Anglès-1
  • 2 vots

1. María Lluïsa Carrera

Moltes felicitats a tots/es els/les finalistes!
    Es nota el temps invertit i la qualitat en el vostres projectes.
    La carpeta és un símbol de l’Escola d’adults.
    Tots hi hem d’aportar el nostre granet de sorra per valorar cada dia més la nostra escola.

Dolors, la meva especial enhorabona per aconseguir el primer premi de disseny de la carpeta del pròxim curs.