Aprendre sense importar l’edat: arribem als 344 alumnes i esperem arribar als 370 l’any vinent

Un total de 344 alumnes s’han matriculat aquest curs al nostre centre. El saber no ocupa lloc, i és que el centre no deixa de créixer, una cosa que valorem molt positivament des del claustre del centre. Un cop superada la pandèmia recuperem els números d’alumnat anterior. Una de les claus de l’èxit ha estat la transformació dels ensenyaments des de que formem part del departament d’Educació. A l’Escola d’Adults trobem propostes educatives amb alumnat des dels 15 anys fins a gent gran.

Un ampli ventall d’ensenyaments que proporcionen als alumnes no només coneixements, sinó a més activitat social amb la multitud de relacions interculturals i intergeneracionals que s’hi fan.

Seguim creixent!