Informació sobre el procés de preinscripció 23-24

Tal com vàrem anunciar fa uns dies, des del proper dimarts 20 fins al dimecres 28 de juny estarà obert el període de preinscripció per a l’alumnat de nova incorporació.

Tal com s’ha fet en els darrers anys el procés de preinscripció es podrà realitzar tant de forma presencial com de forma telemàtica.

Preinscripció telemàtica

De forma prèvia a la preinscripció, caldrà realitzar una prova de nivell dels ensenyaments que es volen cursar, amb la finalitat de determinar els coneixements de la persona que realitza la preinscripció i ubicar-la al nivell més adequat. En aquesta modalitat de preinscripció, en cas de dubtes, es pot realitzar una entrevista telefònica, a partir del dia 20 de juny.

Proves de nivell

Entre els dies 20 i 28 de juny, un cop realitzada l’entrevista prèvia, caldrà emplenar un formulari en línia d’acord amb les instruccions del docent que ha realitzat l’entrevista. Durant el procés caldrà adjuntar:

• Còpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne/a.

Preinscripció presencial

Els horaris de preinscripció dels diferents ensenyaments són els que segueixen:

• Dimarts dia 20, de 9:00 a 16:00
  • Dimecres dia 21, de 9:00 a 16:00
  • Dijous dia 22, de 9:00 a 20:00
  • Divendres dia 23, de 9:00 a 13:00
  • Dilluns, dia 26, de 9:00 a 20:00
  • Dimarts, dia 27, de 9:00 a 20:00
  • Dimecres, dia 28, de 9:00 a 20:00

Per tal de realitzar la preinscripció us haureu d’adreçar al centre en els horaris establerts i amb la documentació següent:

• Original i còpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne/a

Informació general

Cal tenir en compte que:

• En el supòsit de voler inscriure’s en més d’un ensenyament, s’haurà de fer en un únic formulari. Igualment només es pot presentar la sol·licitud de preinscripció en un únic centre. La presentació de més d’una sol·licitud per accedir a ensenyaments inclosos en un mateix procediment de preinscripció comporta la invalidació dels drets de prioritat que puguin correspondre.
  • Si en algun dels ensenyaments hi ha més demanda que oferta, el Departament d’ Ensenyament procedirà a adjudicar les places mitjançant un sorteig.

Els ensenyaments que s’imparteixen al CFA Balaguer són gratuïts, si bé durant el procés de matrícula, un cop adjudicades les places, haureu de fer efectiu un pagament en concepte de despeses i manteniment de materials educatius, que el Consell de Centre va establir en:

• 10 € per a Ensenyaments Instrumentals.
  • 10 € per als ensenyaments de llengües (Ll. catalana i Ll. castellana) en cas de disposar del lllibre de text
  • 20 € per als ensenyaments de Preparació de proves d’accés a Grau Mig i Superior, Anglès i Informàtica (COMPETIC)
  • 20 € per als ensenyaments de llengües (Ll. catalana i Ll. castellana) en cas de no disposar del lllibre de text

El CFA Balaguer no disposa de servei de copisteria.