Ens adaptem a la nova realitat

Aquests dies difícils ens hem d’adaptar a les noves circumstàncies i a la nova realitat. Intentarem pels mitjans que disponem de mantenir en funcionament aquells estudis que puguem i amb aquells alumnes que puguin treballar des de casa.

Donem per fet que no tothom té aquesta capacitat de treball des de casa, ni que tot l’alumnat disposa de mitjans tècnics per poder-hi accedir. Cal donar per fet que alguns alumnes es quedaran desconnectats però buscarem les eines per poder treballar amb ells quan es retorni a la normalitat.

Avui té lloc la reunió entre la Ministra d’Educació i tots els Consellers i Conselleres d’Educació per decidir actuacions conjuntes pel que fa a les diferents proves d’accés i altres temes que han quedat pendents. El curs acadèmic continua vigent.

Des d’aquí, us volem transmetre tranquil·litat, que aneu treballant dins les vostres i les nostres possibilitats. Quan retornem a les classes ordinàries, ja trobarem la manera de valorar les tasques fetes pels alumnes i es buscarà la manera de continuïtat d’estudis.

Estem davant d’una situació excepcional i us intentarem respondre de la millor manera que sabrem i podrem. Ens podeu escriure per transmetre els vostres dubtes i preguntes, i us demanem paciència si a vegades podem trigar a donar-vos la resposta. El Departament d’Educació ha tingut molts problemes a resoldre i ha calgut prioritzar per resoldre primers aquells problemes que afectaven al major nombre d’alumnes.

Agrair-vos la vostra paciència i salutacions a tots i a totes.